Catrice- wiosna/lato 2015 (swatche)

Firma Catrice, jak zapewne wiecie, dwa razy w roku, część produktów ze swojego asortymentu wycofuje, a na ich miejsce wprowadza nowości inspirowane najnowszymi trendami zarówno jeśli chodzi o faktury, jak i kolorystykę.
Tym razem nowości na wiosnę/lato 2015 nie porwały mnie aż tak bardzo jak zazwyczaj, ale kupiłam kilka rzeczy, które chcę Wam dziś bliżej pokazać:)

Zapraszam Was na dalszą część postu!

Na pierwszy ogień absolutna nowość- seria szminek LUMINOUS. Posiadają one pielęgnującą formułę z kwasem hialuronowym. Ich wykończenie jest błyszczące, lśnią tysiącem zatopionych drobinek (nie jest to brokat!), które nie są absolutnie wyczuwalne na ustach. Posiadają średni stopień krycia
Kolor 090 Lovable Me to słodki, dziewczęcy odcień jasnego różu ze złotą poświatą. Mój absolutny faworyt wśród wszystkich kolorów tej serii. 100 Me, My Macaron & I to połączenie różu z domieszką fioletu, czyli klasyczna fuksja. W kolorystycznej bazie zatopione są drobinki w kolorze srebrno-niebieskim.
Ostatnia szminka to 390 ON The Pink Side Of Life. Jest to nowy odcień w już istniejącej serii Ultimate Colour. Satynowy odcień herbacianego różu.

Paleta cieni Absolute Rose to zestaw 6 cieni w kolorystyce delikatnych, nieprzytłaczających róży i fioletów. 
Paletka łączy w sobie dwa cienie matowe, jeden posiadającego w swojej bazie drobinki i trzy połyskujące.

Uważam, że cienie są dość dobrze napigmentowane zarówno te matowe, jak połyskujące. Jedyne na co mogłabym ponarzekać, jest to, że 3 i 4 cień, licząc od lewej strony, praktycznie się od siebie nie różnią


A Wy skusiłyście się na jakąś wiosenna nowość od Catrice?


12 komentarzy:

  1. Odcienie szminek nie w moim stylu, ale paletka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka ma cudne kolory, idealnie trafiają w mój gust :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Prawda? :) Mi też przypadły do gustu, tym bardziej, że w takich kolorach jest mi dobrze :)

      Usuń
  3. ostatnio nakupiłam kilka paletek i sporo produktów do ust, więc nawet nie kuś ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się szminki zwłaszcza ta w środku 100

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna, pięknie wygląda na ustach, chociaż moją faworytką jest ta z numerkiem 090 :)

      Usuń