Wielkie promocje w NYX (haul)

Zawsze kiedy potrzebuję odłożyć kilka złotych kuszące promocje nie pozwalają tego zrobić, a może to po prostu ja mam zbyt słabą wolę ;) Tym razem grzech było mi nie skorzystać z super okazji przygotowanych przez firmę NYX (-70%, -50%, -20%)


Z chęcią pokażę Wam jak, w sposób wbrew pozorom korzystny dla portfela, poszalałam na zakupach.

Piękna, malutka paletka, idealna do każdej damskiej torebki, to świetna propozycja dla kobiet uwielbiających delikatny, naturalny efekt które zapewniają nam na powiekach brązy.


Świetnie sprawdza się w dziennych makijażach, jednak z powodzeniem możemy stworzyć również wieczorowy makijaż, szczególnie kiedy dodamy makijaż ust wykonany z pomocą jednej z dwóch pomadek znajdujących się w szufladce. Paletka posiada lusterko.
Cena: ok. 11 zł (-70%)






Zobacz pozostałe 10 produktów które zakupiłam.



Sypkie cienie w rollon'ach to super propozycja dla wszystkich dziewczyn które lubią rozświetlić swój makijaż połyskliwym akcentem. Sprawdzają się jako nakładane a całą powiekę, jako lekki akcent na ruchomej powiece, oraz jako kreska na dolnej powiece. 
Wytrzymują cały dzień nawet jako kreska, nie obsypują się i świetnie zmieniają nasz makijaż z niepozornego na taki z pazurem.
Kolory widoczne na zdjęciach od lewej: Blue, Walnut, Sea Foam.
Cena: ok. 8zł za każdy cień (-70%)











Paletek wprost żal było nie wziąć, wszystkie 3 zestawy w większości posiadają w sobie kolory, które lubię i używam na co dzień, ale również takie których nie mam zbyt wiele, czyli przeznaczonych do makijażu wieczorowego. 

Dawno nie miałam tak dobrych cieni jeśli chodzi o pigmentację i utrzymywanie się na powiece. 
Zdecydowany plus za lusterko w każdej paletce.

Kolory moich paletek to, od góry: 
Mysterious Brown Eyes
Sexy Blue Eyes
The Runway Collection
Cena: ok. 14 zł za każdą (-50%)











Ten błyszczyk to propozycja na co dzień, delikatny kolor cielistego różu zdobi nasze usta, nie podkreślając już istniejących suchych skórek, ba nawet je eliminując. Wygodny aplikator, urocze opakowanie z kokardką na zakrętce i ładny słodki zapach.
Cena: ok. 14 zł (-50%)









Cała gama kolorów róży w sticku zachwyca i sama nie wiedziałam który kolor wybrać, jednak w wyniku wielu minut zastanawiania się wybrałam odcień brzoskwini ze złotym shimerem. Kremowa konsystencja, łatwość aplikacji, zero plam, smug, na policzkach zostaje w stanie niezmienionym przez cały dzień...a do tego ten kolor!
Cena: ok. 20zł (-20%)                



Dzięki mojemu kochanemu chłopakowi stałam się posiadaczką pięknej, dziennej paletki, zawierającej 9 odcieni Paletka nosi nazwę Madeleines & Macaroons.
Cena: 49,90 zł (nieobjęta promocją)

Sprawiłam sobie również ten błyszczyk z myślą o zbliżającym się weselu. Nazwa: Peach.
Cena: 23,50 zł (nieobjęty promocją)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz