Barry M. Summer Love - miętowy makijaż oczu

Idealny dzienny makijaż oczu, rozświetlający spojrzenie, na słoneczne, letnie dni. Jest to bardzo delikatny makijaż pasujący na każdą okoliczność.

























Zobaczcie jak wykonywać makijaż krok po kroku.
Do wykonania makijażu użyłam paletki Barry M. Summer Love.


Ponumerowane względem kolejności cienie które użyłam w makijażu 
Krok 0.
No powiekę nie nakładałam bazy, nie mam problemów z utrzymywaniem się cieni na powiekach przez cały dzień, zależało mi też na pokazaniu tego jak cienie prezentują się naturalnie, bez wzmacniania bazą kolorów.
Powiekę przyprószyłam pudrem fiksującym.


Krok 1.
Całą powiekę ruchomą oraz część powieki nieruchomej dla rozświetlenia pokryłam najjaśniejszy, beżowym cieniem bazowym.

Krok 2.
Nieco ciemniejszym beżem zarysowałam linię wzdłuż załamania powieki (niestety efektu nie widać na zdjęciu, dlatego wstawiam tylko jedno).


Krok 3.
Najciemniejszym z cieni przyciemniam załamanie powieki oraz zewnętrzny kącik. Ważne jest odpowiednie roztarcie, tak aby całość współgrała a nie odcinała się od siebie.
Teraz jest również najlepszy moment na dołożenie beżowego cienia, jeśli wydaje nam się, że gdzieś w makijażu zanikł, albo gdy przesadziłyśmy z ciemniejszy cieniem.


Krok 4.
W okolicach zewnętrznego kącika, nałożyłam plamę koloru w postaci świeżej mięty, która pięknie podkreśla kolor niebieskiej tęczówki.
Warto przyłożyć się znów do odpowiedniego roztarcia cienia na granicach z pozostałymi kolorami.


Krok 5.
Na dolnej powiece, pędzelkiem do kresek nałożyłam jedyny kremowy cień z całej paletki, który swoim leciutki złotym blaskiem rozświetlił spojrzenie nadając mu lekkości i świeżości.
Kreskę na na górnej powiece wykonałam za pomocą eyelinera Rimmel Glam Eyes, jest to dość cienka kreska, leciutko rozszerzająca się w kierunku zewnętrznego kącika oka.
Wytuszowałam rzęsy za pomocą tuszu Maybelline Colossal Smoky Eye.


Efekt końcowy:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz