Rossmann -49% na kategorię twarz (MOJE ZAKUPY)

Promocje w Rossmannie na kategorię dotyczącą produktów do twarzy zawsze cieszą się największym powodzeniem. Tak przynajmniej mi się wydaje, biorąc pod uwagę to co dzieje się przy szafach, jak i to, jak rosną moje wydatki, właśnie w tym okresie promocyjnym.
Z tegoroczną promocją było trochę zamieszania. Na początku wątpliwości w związku ze zmienioną kolejnością promocji w porównaniu do lat poprzednich, brak informacji czy takowa w ogóle się odbędzie, a na koniec sprzeczne informacje w datach. W zasadzie wczoraj do samej północy zastanawiałyśmy się czy promocja zacznie się dziś w piątek czy też w sobotę.
Wszystko jednak się wyjaśniło i już dziś mogłyśmy robić zakupy z tej kategorii z rabatem -49%.






Jeśli chcecie bliżej się przyjrzeć upolowanym przeze mnie kosmetykom, zapraszam na dalszą część posta!



Od kiedy dowiedziałam się, że firma Wibo wprowadza wiele nowości, miałam nadzieję, że zdążą je wprowadzić do Rossmanna nim zacznie się promocja. Moje prośby zostały wysłuchane i o to są. Najbardziej wyczekiwaną przeze mnie (i za pewne nie tylko) nowością był zestaw do konturowania 3 Steps To Perfect Face Contour Palette. To trio do konturowania zawiera w sobie przyjemnego koloru bronzer, róż i rozświetlacz. Pierwsze wrażenie- wow. Coś czuję, że będzie to jeden z bardziej rozchwytywanych na tej promocji kosmetyków.
Następnymi nowościami Wibo, na jakie się skusiłam, są: Glamour Shimmer czyli składający się z pięciu pasków o różnej tonacji rozświetlacz oraz Secret Duo Color nr. 1 który łączy w jednym produkcie delikatny bronzer z nienachalnym, złotym rozświetlaczem.
 

Postanowiłam także wypróbować dwa nowe podkłady. Wybór padł na Revlon ColorStay (kolor 150 Buff) w wersji dla skóry normalnej i suchej oraz Astor Skin Match Protect Foundation, który jest nowszą wersją podkładu Skin Match, którą niedawno w Rossmannie dorwałam na CND i bardzo polubiłam.
Promocja idealnie trafiła w punkt, ponieważ 2 dni temu wykończyłam swój puder Wibo Fixing Powder. Wzięłam więc od razu trzy opakowania, aby mieć na zapas, bo jest to zdecydowanie mój ulubiony sypki puder. Świetnie utrwala makijaż, ładnie matowi skórę i można go używać w dowolnym momencie dnia do poprawek, nie bojąc się, że porobi nam na twarzy nieestetyczne plamy, jak to czasem dzieje się w przypadku pudrów nadających kolor.
 

Skusiłam się także na nowości firmy Lirene, które ostatnio szumnie opanowały blogosferę. Wybrałam dla siebie rozświetlacz i bronzero-róż oba z serii Shiny Touch. Przyznam szczerze, że zapowiadają się bardzo obiecująco i mam nadzieję, że nie zmienię zdania po pierwszym użyciu.
 

Na róż  Lovely Oh Oh Blusher pochodzący z limitowanej kolekcji pewnie nawet nie zwróciłabym uwagi gdyby nie to, że na Instagramie zobaczyłam zdjęcie, na którym ktoś porównał go do sławnego Orgasmu NARS, Na zdjęciu są identyczne, dlatego też róż Lovely wleciał do mojego koszyka.
Ostatnim moim zakupem są róże MaxFactor Creme Puff Blush. Wybrałam dla siebie odcienie Nude Mauve i Lavish Mauve, które w opakowaniach wydają się dość podobne, ale w rzeczywistości dają inny efekt kolorystyczny. Mam bardzo dobre doświadczenia jeśli chodzi o te róże, ponieważ na poprzedniej promocji skusiłam się na inny odcień. W cenie regularnej są dość drogie, więc taka promocja była dobrym argumentem, aby dokupić kolory które mnie interesowały. Jeśli szukacie dobrego różu, naprawdę warto się im przyjrzeć.
 
Jak Wam się podobają kupione przeze mnie kosmetyki?
Pochwalcie się co Wy kupiłyście na tej części promocji!


23 komentarze:

  1. jestem ciekawa tego podkładu astor oraz nowości wibo i lirene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam poprzednia wersje tego podkładu i jest miodzio, wiem, że ten będzie lepszy jeśli chodzi o kolor, bo najjaśniejszy jest zdecydowanie jasniejszy od swojego poprzednika, a jak reszta to się przekonam ;)
      A nowości Lirene i Wibo to cudeńka, być może wspomnę o nich niedługo, tu na blogu :)

      Usuń
  2. Wspaniałe zakupy :) Ja od miesiąca nie odrywam się od tego trio z Wibo, tak bardzo czekałam, by móc kupić go więcej w Rossmannie, ale w moim jeszcze niestety nie wyłożyli towaru. Róż Lovely również polubiłam - jest jedyny w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wspaniała rekomendacja dla tego kosmetyku jeśli chciałaś go kupić na zapas :) mam nadzieje, ze będę tak samo zadowolona z tych 2 (i nie tylko) produktów :)

      Usuń
  3. Też kupiłam Fixing Powder od Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten puder, zastąpił mi bambusowe z Pawle, który jest bardzo dobry ale nie dość, że podnieśli cenę to jeszcze zmniejszyli gramature. Na szczęście na poprzedniej promocji odkryłam Fixing Powder i nie zmienię na razie na nic innego :)

      Usuń
  4. Fajne te nowości z Lirene, ale u mnie jeszcze nigdzie ich nie widziałam. Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę fajne, wiec jeśli masz jeszcze sposobność, to zajrzyj do Rossa po dostawie żeby je sobie obejrzeć, no i nóż widelec kupić ;P

      Usuń
  5. Ja jeszcze nie skorzystałam z tej promocji ale mam nadzieję, że w poniedziałek coś znajdę dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Ci życzę i pochwal się koniecznie jak coś upolujesz :)

      Usuń
  6. Ja skusiłam skierowanie tylko na rozswietlacz i bronzer z różem Lirene.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skromnie* ahh ten słownik w telefonie ;)

      Usuń
    2. Skromnie to fakt, ale to jedne z must have tej promocji, także piękne zakupy :)

      Usuń
  7. Trio od Wibo wygląda super, chyba się po nie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda Ci się jeszcze gdzieś dorwać, bo dochodzą mnie słuchy, że już w zasadzie wszedzie wymienione ;)

      Usuń
  8. T nowe cudeńka z Lirene coraz bardziej mnie kuszą, je także obejmuje promocja? W swoim zakupowym szale w weekend zapomniałam na nie zerknąć! Jutro się chyba przejdę ponownie do Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, one również wchodzą na promocję :) Idź koniecznie, bo są warte grzechu :D

      Usuń
  9. Zgadzam sie ze paletka do konturonia jest najbardziej rozchwytywana bo do tej pory nie udalo mi sie jej dorwac :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu szkoda :( dobrze, że jej cena nie jest na tyle wysoka, że jeśli bedziesz tylko chciała to uda Ci się ją dorwać albo w cenie regularnie albo ewentualnie poczekać do następnej promocji :)

      Usuń
  10. super jest ten rozświetlacz, wiem bo mam :3

    OdpowiedzUsuń